15 Mayıs 2008 Perşembe

GüzeL iletiler

Msn Nickleri Güzel Nickler > Güzel Nickler > Msn yazıları



Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim.Hêr Geçên Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HâyaLLêrim...

вєη∂єη αуяı ѕєη şιм∂ι мυтℓυмυѕυη؟؟ вєη вöуℓє αğℓαякєη нυzυяℓυмυѕυη؟؟...

(¯`•._ﻯ€йЇ• ﻛể√!ỳ٥Řﺚщ _ .•´¯)

ﻛêήﻛîz Bêή ήêƒêﻛ a£àщáщ..

...віℓмεzðім віяðана віяðана ѕενεcεĝімі γіηε õĝяεттіη ваηа ѕενмεγі γεηіðεη ðоĝðμм ѕεηℓε õĝяεηðім γũяũмεγі ηοℓμя вιяакма εℓℓεяімі...

§êñĐęñ ƒǻŽĻǻ ßĪŗşêŷ Ĩ§ŦèмīŶơřưм ƯžǻķŤǻŅ Ưžǻģǻ ßĩŖ ĢůĻ§ěń ŶęŤęŘ...

รєภเ ђєг özlє๔เğเ๓๔є ﻮöкtєภ ๒เг אıl๔ız ๔üşรєא๔เ ๔üภאค кคгคภlığค ๒๏ğยlยг๔ย!!...

∂üηуα∂α вιяιηι ¢σк ƒαzℓα ѕєνє¢єкѕєм σ вєηιм öℓє¢єgιм кιşι σℓα¢αк...

>>>ιηѕαηℓαя gєçιуσя нαуαтıм∂αη...¢αηıм ∂є∂ιgιм...вєş ραяα єтмєѕ ιηѕαηℓαя....!!!<<< <

BiR Hİç OlUp İmPaRaToR OlMaKTaNsA,OnuRlU Bir HiÇ OlMaYı TeRcİh EdeRiM..

Bir güzel söz istersin!! “içinde benzetmeler olan” kusura bakma sevgilim heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok...

Bu Günler Kötü Olsa Bile... Yarınlar Hep Güzel Olur Derler... Peki Bu Günler Dünlerin Yarınları Değilmiydi...

Hayatın en acımasız şartlarında bile yüzümüzden bedava tebessümü eksik etmedik biz insanları insan olduğu için sevdık...

Herşeyi denerim; ama yapabildiklerimi yaparım..!

Dağların bile sesi çıkmaz,bakma suskun durduğuma!..

Ağladığımı kimseye söyleme anne onlar benim içimin sızladığını yüreğimin yandığını bilmiyor....

' Kayßede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi Kayßettim '

Yalan ne kadar hızlı olursa olsun gerçek onu yakalayıp mutlaka geçer..
arkadaslar araniza yeni katildim bende msn nickleri koymak istedim umarim begenirsiniz :$

devami da gelir insallah...


- seni yalanlarla kazanmaktansa, gerceklerle kaybetmeye raziyim


- Dü$MaN KeLiMeSiNiN aNLaMıNı aRKaDa$ SıFaTıNı Ta$ıYaNLaRDaN öGReNDiM!!


·٠•● گẽήί گẽήℓε Ўαگαмακ √αяκεή گεήگįz hαگяεŧįήℓε Ўαگαмακ zoяuмα GįdįЎoя .. ●•٠·˙


- вєηι уıρяαтмα ¢αηıмıη ιçι вєηι αgℓαтмα...уıℓℓαя zαтєη вöуℓє gє¢єя вαяι ѕєη уıкмαααα

- Ne zaman gelirsen gel,başıma taç olursun. Sen benim eski değil , eskimeyen CANDOSTUMSUN...!!



- Rüyalarimda bile tahmin edemiyecegim guzelligin, o tertemiz yureginle beni sevisin, bu dunyada herseye bedel olan sen ve senin kalbin…………..!!!!


SenSiiZ bu dunYaDa kaLaCakSam InAn DuSunMeDen Bu dunYaYi BenSiz biRakiRiM!!


BeN SaNa TuTSaK, BeN SaNa HASRET, SeN BaNa uZaK, HaDi GeLDe SaBReT !!

-UZULME UZULMEE BENI AGLARKEN GORDUN DIYEEE


sEniiN bAna kAlan hAtiiRaLaRinDa eN bUyüGu aCii CekmEK !!


Bir Gün Gözlerimin Ta içine Bak,anlarsın ölüler Niçin Yaşarmış


- Yok Olmayi Goze Aldim Tekrar Sende Dogmak Icin

- GozLeRimde, GozLerini, GormuyOsa, GozLeRin BiLKii Eyy sEVdigiM O gozLeR iste O zaMaN EllErin..!!


- Sen bensın Icımde Olan benım ozlemım kendımdır ..Sen bende Bır sehirsin bende yanan tek sokak lambasıyım sen bana ben sana muhtacım

- Gecenin En Sarhoş Vaktınde Sana Son Bir Şiir Yazacagim, içinde Sana , Sahte Goz Yaşlarina, Masum Bakişlarina Ve Yalan Aşkina Lanet Okuyacagim...

- Sana o kadar kırgınım ki, seni bin parçaya bölsem yetmez. Ama kaybolacak bir parçanada gönlüm elvermez...

- Bir zamanlar ardından bakar ağlardım şimdi dönüp ardıma bile bakmam. Bir zamanlar uğruna dünyaları yakardım şimdi --------im kibrit bile çakmam!!

-
Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum..

- Bir Dağ Bilirim Rüzgarı Durmaz,Bir Nehir Bilirim Susuz Kalmaz,Bir Gül Bilirim Benzeri Bulunmaz,Birde SEN'i Bilirim DOSTLUĞU UNUTULMAZ...!

Hiç yorum yok: